zandstrand

Alla inlägg under juli 2012

Av zanna dunstrand - 30 juli 2012 11:36

Idag har jag vaccinerat mig emot livmoderhalscancer!
Aj! Denna spruta är seriöst de vaccin jag tagit som gjort ondast!
Dock har jag inga biverkningar än efter 20 min! Alltid något!:) brukar bli sjuk direkt! Haha

Ta hand om Er, de ska jag!
Zanna Cecilia Dunstrand

Av zanna dunstrand - 29 juli 2012 09:26

Detta är mina hjältar som jag pratat om!! Helt fantastiska!:)

Ta hand om Er, det ska jag!
Zanna Cecilia Dunstrand

Av zanna dunstrand - 28 juli 2012 19:14

Haft fett hår länge men efter att ha börjat med ett nytt schampo (ekologiskt) som jag köpte på leva kungslador i Visby är mitt hår nu rent i 3 dagar ist för 2-3 timmar! Underbart! Kommer att lägga upp bild + namn på produkterna inom kort!

Ta hand om Er, det ska jag!
Zanna Cecilia Dunstrand <3

Av zanna dunstrand - 27 juli 2012 17:16

Har idag varit och kollat in när lilsis spelade pingis!
Superduktig men ingen finalplats tyvärr!
Gick omkring lite på stan och har nu bestämt mig för att jag måste köpa en vattenpipa!! Måste!:)

I morgon firar vi min morfars 60årsdag i Fardhem! Skall dessutom på loppis och leta ytterligare prylar till min nya lägenhet! Blir nice att komma tillbaka, flytta in i nytt, träffa alla igen och kolla in alla ettor som börjar på rytmus Norrköping hösten 2012!!

Ta hand om er, det ska jag!
Zanna Cecilia Dunstrand<3

Av zanna dunstrand - 26 juli 2012 21:20

Nej på mig var detta ingen bra ide alls! Hårbotten kliade och topparna blev super torra!!
Köpte idag ist ett ekologiskt volymschampoo och balsam. Har det inte framför mig med namn just nu men efter 4 timmar ser det ännu mkt lovande ut då mitt var fett på ca 2 timmar!

Ta hand om Er, det ska jag!
Zanna Cecilia Dunstrand

Av zanna dunstrand - 24 juli 2012 23:22

Jag är en såndär tjej som är galen i vardagslyx! Därför har jag idag fixat och trixar fram lite hemgjorda hud och hårprodukter!

Ett badsalt;
10 Rosenblad
4 msk lavendel
(båda färska)
3dl mellangrovt havssalt
1tsk citronsaft

Smula sönder rosenbladen, mala lavendeln. Blanda!:)

Ansiktsmask för fethud;
1 halv citron (saften ur den)
1,5 dl havregryn

Blanda på en tallrik, använd en gaffel för att blanda / mosa tills det känns krämigt

Har dessutom testat att tvätta håret med bikarbonat ikväll, väntar spänt på resultatet! Blandade en hand med schampo ihop med en tsk bikarbonat! Skall hjälpa emot fett hår!

Ta hand om Er, det ska jag!
Zanna Cecilia Dunstrand

Av zanna dunstrand - 24 juli 2012 00:18

Jag vet vad jag förtjänar, jag vet vad jag vill ha! Och ändå tar jag det inte..
Varför vet jag inte..
Något som stör mig ännu mer är dock du.. Du tvekar hela tiden!
Först är du kär, sen är du det absolut inte, sen är där någon ny och sen är du tillbaka igen..
Du gör mig så nervös!!


Ta hand om Er, det ska jag!
Zanna cecilia dunstrand

Av zanna dunstrand - 18 juli 2012 06:40

Var på turnespel igår, riktigt mysigt!
Åkte in, gick på Max och käkade lite..
Sen gick vi på marknad och turnespel och efter det ner på hamnplan och åt glass och spanade på fjortisar!
Stockholmsveckan är igång, Visby är invaderat!
Men riktigt mysig kväll med familjen iaf!

Ta hand om Er, det ska jag!
Zanna Cecilia Dunstrand

Presentation


Hallå! Zanna Dunstrand heter jag och här bloggar jag om mina tankar, funderingar och vad som händer runt omkring mig!
Började blogga på blogg.se under en period då jag hade väldigt ont både fysiskt och psykist och behövde få ur mig saker!
Nu för tiden ä

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Texter / avskrivningar


Ovido - Quiz & Flashcards