zandstrand

Alla inlägg den 3 mars 2012

Av zanna dunstrand - 3 mars 2012 18:51

Jag saknar dig, självklart!
för mig är det självklart att göra det

men jag är inte den tjejen längre..

jag har förändrats av att flytta hit!
Jag har blivit starkare, modigare, envisare!
jag vet vad jag mår bäst av, jag mår bra av att vara bland folk som vill ha mig där!
Och det visar du inga tecken på att du vill.

Så när du klarar av att släppa in mig,

när du klarar av att ge mig stöd och klarar av att älska.
Då är du välkommen tillbaka, det finns alltid en plats för dig, så länge du har plats för mig.

Ta hand om er, det skall jag

Zanna Dunstrand <3 

Av zanna dunstrand - 3 mars 2012 12:54

Så.. min tanke på att stanna hemma och sova gick åt helvete!
Elin kom över, och sen bestämde vi oss för att gå ner på stan, äta pizza och sen kom fyra av elins kompisar med hem hit till "Hippielyan" .
Super mysig kväll och den var väl behövd!
Behövde tänka på annat lite :)
hade extremt svårt för att andas igår och hade riktigt ont i bröstet.
Andningen är samma, men trycket i bröstet är nästan borta idag!
Dock ännu obehagligt!
Elin är ännu kvar så blir väl lite chill med henne till en början sen vet i tusan va jag skall göra!
Skriva lite på en låt kanske..?
Låter lovande :)

Ta hand om er, det skall jag

Zanna Dunstrand <3 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hallå! Zanna Dunstrand heter jag och här bloggar jag om mina tankar, funderingar och vad som händer runt omkring mig!
Började blogga på blogg.se under en period då jag hade väldigt ont både fysiskt och psykist och behövde få ur mig saker!
Nu för tiden ä

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Texter / avskrivningar


Ovido - Quiz & Flashcards